WOOHOOOO!!!!!

Yesyesyesyes!!!!
Besöksrekord igår, göttans ;)

Förlåt glömde säga hej, var så glad :D
Men som sagt, besöksrekord var de ja!
Roligt att ni hittat tillbaka till denna sexiga blogg, jag har också fått lite frågor som jag tänkte svara på.
Läs och njut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


o Funkar det att killar har sex?
- Självklart kan dom det.

o Har snoppen muskler?
Ja, snoppen har muskler, men det är inte det som gör den större vid en erektion.

o Hej, jag är en kille i 15 årsåldern som undrar var jag kan få tag i kondomer?
- Hej, om du inte vill köpa själv eller du inte vill be någon annan så kan du oftast gå till din skolsköterska eller närmsta ungdomsmottagning, som alltid erbjuder gratis kondomer.


Självklart en dagens!


Agnes och Måns!
Även om dom inte är ihop på riktigt så är dom ju världens gulligaste par!

 Hejdå Fuckers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0