Ingen diss men livet leker ändå!



Dagens hiss då!
1) Att runka, det är avslappnande och skönt.
    Men det är inte så kul att bli påkommen av sina föräldrar, det har jag...
    men dom tog det bra, jag var ju trots allt i tonåren och dom ansåg att det var helt normalt antar jag,
    inga pinsamma konversationer efteråt i alla fall! TUR!

2) Halloween!
    Ni kanske har sett att vi kör på halloween tema här på bloggen, fast inte i headern.. tyvär!
    men i alla fall så älskar jag halloween! har blivit bjuden på en fest iår med,
    funderar på vad jag ska klä ut mig till, några förslag?
    En sexig vampyr städerska kanske? ;)

hej hopp kalkon snopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0