Draft: Okt. 28, 2009



tyvär så funkar det inte att ladda upp bilden på dagens vill ligga med...
men jag skriver så får ni väll googla upp skönheteerna själva om ni inte känner igen namnen, fast det tror jag dock ni gör!
NU KÖR VI!

Britney Spears: Trots allt dumt och konstigt hon gjort så har hon
                           faktiskt en riktigt snygg kropp! 
                           hon tränade tydligen upp din till sin turné Circus. 
                           Tänk dig ändå att ligga med en av världens kändaste personer.
                           wow!
 
Henke Larsson: Vem gillar inte se snygga, sexiga, vältrande killar
                          springa svettandes efter en boll? 
                          Jag tänker mig alltid att jag är bollen, blir så mycket hetare då.
                          Och intressantare. 
                          För fotboll är ju riktigt tråkigt att titta på.
                          Men att ha ett helt fotbollslag springades efter än, va? 
                          vore inte det något? ;)


Hoppas ni sov sött och vaknade blött inatt ;)
Vi hörs kanske under dagen!
tjenis penis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0