god morgon!

God morgon!

Sovit gott? själv somnade man vid tre i natt inte jättesent i allafall. Som sagt hade jag ju över en fika partner och det blev riktigt mysigt... spännande eller hur? mer får ni veta senare. I allafall så gick denna fika partner hem runt tre, vi satt uppe och kollade på film och myste galet hela natten och ... ja, vad tror ni hände mer? Så nu vet ni varför det blev sådan dålig uppdate idag för jag vaknade för någon timma sedan så det har bara blivit att sitta vid tv:n och äta lite. Ikväll blir det utgång tror jag.. gött! Får ser vart det bär av och med vem..? Kanske ett " One night stand" ikväll? njaa vi får se. I allafall tänkte jag köra en hiss ;)




Höstmörkret!

Jag hissar faktiskt höst mörkret. Ni vet sitta inne med ljus, något gott att äta, en bra film och en helbra person jämte säg? det kan ju inte bli varken bättre eller mysigare. ;) Så mys mycket nu medans det är mörkt säger jag och gör annat i mörkret för den delen med... ;)haha.



Smek & lek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0