fredags myyyys!

Men godeftermiddag!

Jag kom precis hem ifrån jobbet, det har varit en ganska lugn dag idag. Skönt det.
Har precis lagt mig i soffan med en kall öl i handen ;) gott de!
Ikväll så kommer min fika partner hem till mig som jag sa att jag skulle ut med på söndag.
Vi ska käka lite gott och mysa i soffan. Jag hoppas verkligen detta kan bli något, det ska bli spännande!

Idag är hela jag helt känsloladdad känns det som, jag vet inte riktigt varför men så är känslan i kroppen!
Sen går det ju riktigt framåt med bloggen, dom unika besökarna bara blir fler och fler. Jätte kul, tipsa om blogen för era vänner och bekanta så kanske fler kan sitta ner framför sin skärm och njuta av våran sexistiska blogg!

Just nu ska jag nog kolla vad som sker i tvrutan och fortstta på min kalla dryck!
ha de gött så kanske vi hörs lite senare.


En dagens par hinner vi nog med!



Dagens par blir något djur ;)

MVH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0