minimorötter...


hej hej hemskt mycket hej!
Jag har lunch om du vill lägga det i din carebox!

Nu har jag haft en liten ''bloggtorka'', som alla små fjortisbloggerskor kallar det när dom inte bloggat på ett tag. Dom säger att dom har haft fullt upp med skolan och kompisar bla bla bla, när dom i själva värket sitter på Mcdonalds och äter minimorötter. Det är absolut förbjudet att stoppa i sig deras sliskiga hamburgare om man inte vill riskera att gå upp något gram.

oj då, jag verkar visst ha vaknat på fel sida idag :P

Men som sagt så har jag inte bloggat på ett tag, inte haft någon insperation.
Jag var på en dejt härom dagen också, spännande. Vi ska nog träffas på Söndag och ta en fika -mysigt!


Det skulle vara kul om ni läsare kommenterade lite vad ni tycker om det jag skriver och om bloggen rent allmänt.
Jag vet ju att ni gillar dagens, så varför inte köra en just idag, här och nu?! :D

 
Dagens hottie blir ingen mindre än...
 
Janet Jackson!

Hinner inte skriva mer, ska till Mcdonalds och käka minimorötter!
ha de
MVH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0