Dagens...

Åh gud, sjuk kväll igår asså!
Himmel vilket party det blev, jag klädde ut mig till en sjuksköterska.
Ha Ha, men bild det får ni absolut inte se. ;)

Jag har precis vaknat efter att ha kommit hem kl 04:30 ungefär.

Jaha.. då var det snart måndag igen då, får se hur det kommer gå.
Vi kanske ska köra en dagens par som är en ny sak här i bloggen, som innebär att vi tar ut ett par i våran kändisvärld som passar sten bra tillsammans. Det kan vara ett par ur en film, ett syskonpar, ett sjungande par... Vem vet ;)





               Juan Pablo Di Pace och Amanda Seyfried 


Jo men dagens par får bli ur filmen Mamma Mia -the movie!

Nu ska jag ta en dusch och sen se hur det går i fotbollen!

MVH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0